Kuddar

Jag vill inte ha bruna kuddar längre.  Länge suktade jag efter såna här:

Men det kändes som om jag har sett dessa för länge nu och vill ha nåt som känns lite nyare. Tycker de är vansinnigt snygga, men de är inte riktigt "jag".
(Kuddarna är från Gripsholm säljs bl a på Ljuva Ting  som rekommenderas varmt)
Nääää, tankarna snurrade runt och efter att ha sett dessa på Ljuva Ting funderade jag vidare.



Efter lite googlande hittade jag den här:

Ja, den syns dåligt, men i högra kanten, under hennes vänstra arm ligger KUDDEN.
Den som jag vill ha.
Så nu har min snälla mamma lovat att sticka fyra sådana till mig i denna färgen:

Tur att man har en snäll mamma, för om jag skulle gjort det så hade det väl slutat med "det bidde en tumme".
Tack på förhand!!!!!

Nu ska jag bara hitta nåt matchande till de runda kuddarna i soffan. För att sticka överdrag till dem också tål nog varken min plånbok eller mammas tålamod. Får hitta ett snyggt ulltyg att matcha med tror jag.

Kommentarer
Postat av: maritess

Det kommer bli supersnyggt i soffan er! :D Ingen som satt sig där kommer vilja gå därifrån! :D

2008-08-12 @ 09:18:31
URL: http://maritess.blogg.se/
Postat av: Linda

Står bygget still nu eller??

2008-09-13 @ 22:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0