Evigheter sen...

Ja, det var länge sen man orkade lägga in nåt här.
Barnens rum är färdiga, men inga fina bilder därifrån än. Om det nånsin blir några fina bilder där. ;-)
De verkar ha ärvt sina föräldrars förmåga att hålla ordning.
Men ni får tro mig att det blev fantastiskt fint med vita paneltak, öppet till nock, blandade möbler, lite gammalt, lite nytt, lite målat, lite IKEA osv.
Men jag har fina utebilder på utbygget och ff a altanen, som äntligen är klar, med både trappsteg, rabatt och början till en stenkant. Jag ska fortsätta med stenarna runt hörnet och längs andra sidan, det går ju inte att klippa gräset precis intill, och ska man ändå ha stenen kan jag lika gärna ha en rabatt! Det blir mycket lavendel här, hoppas att den ska klara sig här, den brukar ha svårt i min tunga lerjord, men här är det ju väldränerat.

I rena farten blev det en stenkantad rabatt runt äppelträdet också, det är så fint, för jag ser det från köksfönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0