Tvättstugan

Eftersom det kommer dröja innan det blir några häftiga bilder på tillbygget så delar jag med mig av lite andra husbilder. För dryga året sen gjorde vi i ordning tvättstugan med gott resultat, det är fortfarande mycket roligare att ta hand om tvätten när tvättstugan är fräsch.
Vi börjar med skräckbilderna, dvs FÖRE-bilderna. De är INTE stylade alls :-)
image9
image10
image12image13

Lever ni fortfarande????
Nu kommer lite ögongodis i stället:
image14
image15image16image17image18

Lite detaljer finns givetvis kvar, sånt som tar tiiiiiid innan det blir gjort, måla fönstret, dörren och måla över  kladdet med fogmassa på sockeln t ex.
Så här års huserar bordet med frösådder i ena hörnet, där de står och gottar sig under en ställning med lysrör som är tänt 12 h/dygn.
Återvinningen har då fått lämna tvättstugan och jag tror inte de får komma tillbaka när frösådderna har flyttat ut heller :-)

Kommentarer
Postat av: alacs

Ååååh! Vill ha!!! Vår tvättstuga ser ungefär ut som er innan, kanske inte riktigt så sliten, men inte långt undan (huset är från -37), och när boplanen är klara så ska vi nog ge oss i kast med källaren - hoppas jag!

Vilket jättelyft! Fint och praktiskt. Grattis!!!

2007-04-09 @ 11:09:10
URL: http://alacs.blogg.se
Postat av: Jörgen

Mycket läckert, många tips till min 50-tals källartvättstuga*L*, får man fråga var du köpt torkställningen som sitter fast i väggen som finns på fjärde bilden nedifrån, som ser ut som en hö-gaffel.

Läckert

2007-11-06 @ 14:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0