Liggande enkelfasspontad

Nu ligger panelen här hemma. Och den fryyyyyyyyyyyyyyyyser.
Vi måste ju försöka måla den i helgen, men det får nog ske under överinseende av värmefläkt.
Falurödfärgen vill ju ha minst 5°C när man målar.
Tur att den torkar så snabbt, annars hade det blivit dyr elräkning....
Imorgon får jag vara uppe med tuppen och åka och köpa färg, sen får vi rigga.
Fönstren har kommit idag, men de ska inte hämtas förrän på måndag.
De prickade leveransdatum perfekt, på dagen. Hejja Elitfönster!
Nu har jag ju i och för sig inte SETT att alla fönster är med, men det förutsätter jag.
Får se om jag inte kan få till nån bild imorgon, med vindpappen uppe blir det ju ett HUS av bygget.
Det ska på glespanel imorgon, som panelen ska fästas i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0