På väggen

Att hänga tavlor på väggarna i ett rum med 3,60 i takhöjd är inte enkelt, de FÅR inte vara små.
Jag tänker därför ha textil på minst en vägg, kanske i form av en tygvåd eller en klädd ljuddämpande skiva.
Ett tygförslag som jag gått och kikat på hela våren är det här:

Jag är bara rädd att det blir lite naket, lite kallt?
Kanske är det ett bra vår/sommarmönster, om man kompletterar med ett i varmare toner till höst/vinter?
Jag har ju spanat på det där tyget så länge att jag tror jag ångrar mig om jag inte köper det ;-)

I övrigt här hemma syns inte så mycket av nåt byggande, dels för att det är sol och bad och dels för att det är trappan som är på G. Den är upp-CAD:ad, material inhandlat och idag har den börjat ta form ute i trädgården. Det blir en stålkonstruktion som ska målas i silverfärg sedan. Som trappsteg blir det ek i någon form (till att börja med blir det nog återvinning av parkettgolvet i matrummet, sedan ska det förhoppningsvis bli massiv ek) och ovanpå räcket blir det oxå ekbeklätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0