Barnrum

Äntligen har jag tagit mig i kragen och fotat rummen. Om ni tycker att det är mkt grejer framme, så skulle ni sett dem innan vi städade *ASG*. Och det är tack och lov just barnrum, inga utställningslokaler...
Först ut är 4 bilder på A:s rum, som dock ändrat sig sen jag tog dem, hon har fått en ny hurts idag, i vitt, samt ett sängbord i samma serie som sängen.









Sen kommer S:s rum, lite bredare, men kortare. Linslusen på bilderna heter Humla...








Och de obligatoriska listerna som inte blir färdiga finns också. De måste ALLTID finnas, i varje rum!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, vad ljusa och fina rum, älskar golven!



Du frågade om vår soffa Modern Living... Vi är supernöjda, speciellt med tyget faktiskt. Nu är jag på jobbet och har inte koll på vad tyget heter men jag fick uppfattningen att om man skulle ha grått fanns det bara i denna version.



Tyget var snäppet dyrare än "bastygerna" och det är inte helt grått utan "lever" lite med både silvertrådar och svarta trådar i (hoppas du förstår vad jag menar). Det har inte noppat sig och vi blir inte statiska och det skall tydligen hålla sig grymt mycket bättre än bastygerna.



Något konfunderade är vi dock över övergången mellan schäslong och den fasta delen - alltså den vänstra sidan om du ser bilden på vår soffa. Vi tycker att den "går ner" lite för mycket i skarven, där ryggkudden börjar och mot hörnet. Vi kollade i affären och det var samma där så det är inget vi stör oss på nu, det blir säkert bättre när delen utan ryggkudde blir mer nedsutten.



Lycka till!



/Linda

2011-02-22 @ 15:19:15
URL: http://www.vartnyahus.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej igen! Har nu letat upp kvittot från Mio i all bråte... Det ser lite konstigt ut men jag tror i alla fall att den grå färgen benäms Safyras 1/8 Grey. Hoppas det är till någon hjälp. /Linda

2011-02-25 @ 21:58:26
URL: http://www.vartnyahus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0