Inga förbättringar precis

Här blir det inte bättre och bättre för tillfället.
Så här såg det ut innan vi började:
image73
och idag:
image74

Ingen som vill komma hit och äta middag med oss i detta rummet i alla fall nu...
Men nu kan det bara bli bättre.
Till veckan ska hela väggen ner!!!!
Då kommer förhoppningsvis (!) matrummet återigen bli ett ljust och trevligt rum att vara i.

När vi satte i fönstren i utbygget kändes de väääääääääldigt höga, men i den här vinkeln förstår man ju vad arkitekten menade med att man tittar in i väggen annars. Om man inte haft överfönstren därnere skulle man ju inte sett ut härifrån.
Tror att det kommer bli jättebra.
Med tanke på de "kofotsljud" jag hör under tiden jag bloggar så misstänker jag att väggen delvis är på väg ner. Väggen under fönstret skulle ner idag för att kolla läget i trossbotten.

Jag har lovat att visa taket. Och givetvis glömmer jag det när det är ljust, så ni får hålla till godo med ett mörkt, med slutartid på 2 sekunder (=suddigt)
image75


Hmmm, mycket riktigt, när jag varit nere och kollat ser det ut så här:
image76image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0