Oj, vad länge sen

vad händer då?
Ja, inget särskilt spännande, det är färdig-gipsat och det förbereds för nedtagning av mellanväggen (eller ytterväggen om man så vill)

Jag har roat mig med att skissa in vårt sovrum på IKEA:s planerare. Lite fusk med liknande möbler som finns i IKEA:s sortiment, det enda vi ska ha nytt är ju garderoberna. På bilden ser det väldigt konstigt ut vid skrivbordet, men jag hittade inget bättre, det är kortare än den visade byrån på bilden och över skrivbordet ska det sitta vägghyllor med snygga boxar för papper och pärmar.
image72

När jag ser bilden skulle jag vilja vända spegelbyrån mot andra väggen, men det går tyvärr inte, eftersom det är murstocken, och den är inte jämn och fin, som i IKEA:s drömvärld ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0