Hoppsan..

Det blev ett halvt oplanerat IKEA-besök idag, jag skulle kika på en bokhylla jag sett i katalogen.
När jag kom till avd stod det två i gången av den jag skulle titta på och jag hörde personalen prata om att de skulle "fyndas". Så jag gick in på fyndavdelningen på väg till kassan och JAAA, där stod de, nedsatta från 2695 kr till 1495kr! Så jag tog båda. De är visserligen i fel färg, men jag ska ändå måla, de finns inte i vitt. Hade tänkt köpa furu och sen måla.
Nu är jag hemligt förälskad i denna färgen, men tror inte jag får tillstånd att behålla den...
image94
Jag ska försöka få dem ovanpå varandra, med nån klurig lösning. 
Han som ska fixa det har inte ens sett dem.... Vi ska hämta dem imorgon, men de är betalda och klara, så jag kan inte ångra mig eller byta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0